2429 posts
  • Has been a member for 4-5 years
  • Exclusive Author
  • Europe
  • Bought between 10 and 49 items
  • Referred between 100 and 199 users
  • Sold between 100 and 1 000 dollars
  • Microlancer Beta Tester
digitalimpact says

ok ok, when can we get to see a preview of the upcoming design? :D

anyways, happy coding guys, you really are good!

431 posts
  • Attended a Community Meetup
  • Australia
  • Author had a Free File of the Month
  • Beta Tester
  • Bought between 50 and 99 items
  • Exclusive Author
+4 more
john says
Here is my issue again with a better explanation…

http://activeden.net/forums/thread/upload-issue-developers-please-check/13460

I’ve responded over on that thread.

http://themeforest.net/item/modern-business-2-xhtmlcss/45696

However right clicking the blue question mark on missing images finds them on the s3 server just fineā€¦…?

Can someone take a looksie?

That’s next on my list :)

ok ok, when can we get to see a preview of the upcoming design? :D anyways, happy coding guys, you really are good!

Well, that’s up to Collis if you see a preview. We all really like it in the office :) and can’t wait to get it done!

225 posts
  • Beta Tester
  • Bought between 1 and 9 items
  • Exclusive Author
  • Grew a moustache for the Envato Movember competition
  • Has been a member for 6-7 years
  • Referred between 1 and 9 users
  • Sold between 1 and 100 dollars
clinton says
and a lot less features coming out week to week.
Finally some good news .. :D
lol, harsh :P

Yeah the Envato dev team is just terrible. Luckily our FlashDen authors never submit items with any bugs. Oh wait, that’s why we had to add the File Update feature… 8-)

707 posts
  • Sold between 10 000 and 50 000 dollars
  • Referred between 10 and 49 users
  • Bought between 10 and 49 items
  • Has been a member for 5-6 years
  • Exclusive Author
  • Microlancer Beta Tester
ChillThemes says
Well, that’s up to Collis if you see a preview. We all really like it in the office :) and can’t wait to get it done!

Oh, I’m jealous. haha (:

4893 posts
  • Senior Reviewer
  • Envato Staff
  • United States
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 6-7 years
  • Sold between 5 000 and 10 000 dollars
  • Attended a Community Meetup
+5 more
MarkBrodhuber Staff says

From what I heard about the redesign I’m skeptical. I’m not really into unicorns or the color purple. But hey…to each, his own I guess.

660 posts
  • Attended a Community Meetup
  • Bought between 50 and 99 items
  • Has been a member for 6-7 years
  • Sold between 5 000 and 10 000 dollars
  • United States
donchev_a says
Luckily our FlashDen authors never submit items with any bugs…

I dunno for you but, I saw several files with bugs – some butterflies, lady-birds, spiders and etc. By the way, do you hate the bugs hmmmm? :O

199 posts
  • Bought between 10 and 49 items
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 5-6 years
  • Referred between 1 and 9 users
  • Serbia
  • Sold between 1 000 and 5 000 dollars
ivank says
From what I heard about the redesign I’m skeptical. I’m not really into unicorns or the color purple. But hey…to each, his own I guess.

lol :D

Looks like Collis is in some special Barbie mood, so we can expect something like this:

\\

:D

3251 posts Nice Guy
  • Forum Superstar
  • Most Wanted Bounty Winner
  • Elite Author
  • Sold between 250 000 and 1 000 000 dollars
  • Has been a member for 6-7 years
  • Repeatedly Helped protect Envato Marketplaces against copyright violations
  • Won a Competition
  • Bought between 100 and 499 items
  • Exclusive Author
+6 more
RubenBristian says
and a lot less features coming out week to week.
Finally some good news .. :D
lol, harsh :P
Yeah the Envato dev team is just terrible. Luckily our FlashDen authors never submit items with any bugs. Oh wait, that’s why we had to add the File Update feature… 8-)
ouch :D

28 posts
  • Bought between 1 and 9 items
  • Canada
  • Exclusive Author
  • Has been a member for 4-5 years
  • Referred between 1 and 9 users
  • Sold between 1 000 and 5 000 dollars
pix8d says
From what I heard about the redesign I’m skeptical. I’m not really into unicorns or the color purple. But hey…to each, his own I guess.

lol :D

Looks like Collis is in some special Barbie mood, so we can expect something like this:

\\

:D
haahah that is one good looking design. I especially love how intensely the unicorn is looking at barbie lol
2429 posts
  • Has been a member for 4-5 years
  • Exclusive Author
  • Europe
  • Bought between 10 and 49 items
  • Referred between 100 and 199 users
  • Sold between 100 and 1 000 dollars
  • Microlancer Beta Tester
digitalimpact says
Well, that’s up to Collis if you see a preview. We all really like it in the office :) and can’t wait to get it done!

Collis? :D

by
by
by
by
by
by